LÄRORIK DAG

Vilken skön dag det har varit idag, vi har haft idrott där vi provade på soft boll! En väldigt roligt sport, men ack så svårt det var från början att förstå. Men det gick efter ett tag och det slutade med ett mitt lag van med ett pra lagarbete och bra träffar på bollen. På eftermiddagen hade vi genom gång hela tiden så det blev lite drygt men det gick kanon ändå och oj, så mycket jag har lärt mig! Så hela dagen kan jag sumera att jag har provat på ett sport jag aldrig tidigare har testat på och även lärt mig mycket nytt genom våran låångar genomgon! :)
Men dagen är inte slut för det inte, klockan är bara snart fyra och jag har en del inplanerade saker under kvällen. Så kanske kommer jag lära mig nya saker?

Hur har eran dag varit? Som ni säkert har märkt nu har min dagen varit kanon!
Solen skiner så jag funderar på att ta med min biologi bok ut... . Så blir det nog

Kommentarer
carolinakarlsson

tack, vad gör du ikväll då?



Blogg: http://carolinakaarlsson.blogg.se/
2010-05-18 @ 18:15:14




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback