DAGENS PLANER

Min lördag startade med en riktigt stor brakar frukost ute i solvädret, sedan dess ( som nu kanske var för ungefär 4 timmar sedan ) har jag pluggat! Är fortfrande inte klar, men eftersom det inte blev mycket uppdatering i går tyckte jag att jag kunde uppdatera lite snabbt. Har ni mycket plugg i skolan? Det är inte långt kvar till sommarlov, se det så i stället. Det ger en "kraft" att orka fortsätta arbeta ( i alla fall för mig ). Föresten någon som såg talang igår? Jag missade slutet där man fick se vilka två det var som gick vidar. Jag bytte kanal till anna anka söker assisten, därför att jag missade avsnittet som var i onsdags. Jag for nog gå in på tv4´s hemmsida och kolla (:

Dagens fråga
Hur ser eran dag ut?


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback