EXPLORER ELLER CHROME?


Är mätt i magen och kollar runt på olika hemsidor för att få lite inseration om härliga kläder nu när vinterkläder snart är dags att plocka bort. Har hittat jättehärliga saker från HM´s hemsida. Har även hittat väldigt snygga skor från nelly.


En sak som jag har glömt att berätta är det att jag har bytt från internet explorer till google chrome, vi får se hur länge det kommer att vara. Det som jag redan nu kan säga är det att jag kan byta "tema", det finns väldiga många så någon faller säkert en själv i smaken. Det går även väldigt fort. Det finns även lite negativt med Chrome, det finns ingen dirket google sökruta som jag är van och använde väldigt ofta i explorer. Jag tror faktiskt att jag inte kommer att använda mig av Chrome så länge till, men innan dess tänkte jag kolla mig runt lite bättre och kanske göra en positiv och negativ lista till er. Använder någon av er Chome? Vad tycker ni är mindre bra och bättre med att anävnda det?

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback