DAGENS


  
Knåpade ihop en dagens som jag hade tänkt att bjuda på därför att det har blivit ont om inlägg under dagen
DAGENS VILL HA: sommar!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, långärmad tröja, en mönstrad scarf
DAGENS SMINK: det vanliga
DAGENS PLANER: lägga mig i sängen och se en film
DAGENS SAKNAD: my-lover-boy
DAGENS DUMMASTE: slasken för tillfället
DAGENS MISSLYCKANDE: inget tror jag
DAGENS DROG: tuggummmi
DAGENS KÖP: ingenting
DAGENS GODIS: ingenting
DAGENS HUMÖR: glaad, men otroligt trött! Helt slut i både kroppen & huvudet
DAGENS ROLIGASTE: klassens humor
DAGENS JOBBIGASTE: att jag vaknade för tidigt
DAGENS TRÅKIGASTE: slasken kanske där också?
DAGENS BÄSTA: Att det är ganska lugnt med allt nu, det uppskattas! :)
DAGENS SNÄLLASTE: TILDAAA :D
DAGENS SÖTNOS: tilda möjligtvis där också

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback