BAKA

G o d   m o r g o n   t ä n k t e   j a g   b ö r j a   i n l ä g g e t   f a s t   s å g   n u   a t t   k l o c k a n   b ö r j a d e   n ä r m a   s i g   e t t ,   s å   j a g   s ä g e r   g o d   l u n c h   i   s t ä l l e t .  

Sitter nu och ser på missade avsnitt av glamourama på tv3 play och försöker få i mig mitt alldeles för varam te och mjukmacka med ost på. Har inga större planer för dagen förutsom att vila upp mig, hur lyckas jag bli sjuk då det är lov? Men känner mig mycket bättre, vilade större delar av dagen igår och det kommer nog denna måndag också se ut. Men en sak som jag hade tänkt att göra är att baka en kaka med choklad och cocos, har aldrig bakat den själv utan bara smakat den. Kakan är sjukt good, hoppas bara jag lyckats få den lika bra ;)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback