ÄR VÅREN PÅ G?



Nu fungerar inte conversen som bäst att trippa rumt i ute, det är den värsta slasken jag har varit med om på länge! Vädret har varit ganska tråkigt de senaste dagarna, hade tänkt mig att gå ut och fota men det känns inge lockande då solen inte är framme.

Har precis tagit en brake från NO- pluggandet, började senare i morse så en sovmorgon har en bra måndag börjat med. En skön start på veckan helt enklet! Hade tänkt mig att under veckan försöka dra mig mot någon fotoaffär  och få tag på ett batterigrepp som jag har suktat efter ett bra tag nu men har aldrig riktigt kommit till skott med att köpa ett. Men har där emot testat det flera gånger och rent av älskar det, då det står på min försöka- hinna- med- sak- i- veckan. Sen får vi se hur det blir med den saken, har ett speckat chema denna vecka!

Nu är det i alla fall måndag och jag känner att magen börjar kurra efter middag, ska gå upp till köket och se vad jag kan slänga ihop för mat. Undertiden kan ni få svara på hur eran måndag har varit (:


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback