SNÖSKOR?!



Jag förstår mig inte riktigt på all snö just nu, det finns inga bra skor som man kan ha på fötterna, antingen är de för kalla men väldigt statiga då jag är ute och går. Eller är de väldigt varma men det är lätta att ramla i. Ungefär så var det för mig och en kompis i fredags då vi var ute och gick. Sträkan gick för oss på 40 minuter men brukar ungefär ta 20 minuter. Hon hade väldigt varma fötter men ramlade x antal gånger, för mig var det tvärt om. Jag hade det väldigt statigt men hade svårt att gå, mina fötter känndes som stora isblock och jag gick framåt som en pingvin. Det var roligt för jag fick hålla i henne som hon inte ramlade och sakta gick vi för att jag inte kunde gå fortare för jag hade så frutansvärt ont i mina fötter.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback