LÖRDAG

Redan helg, oj så fort veckorna går nu! Ska sanart åka in mot stan för att se om jag hittar något snyggt, är ute efter en snygg "balklänning" vi ska nämligen snart har bal på våran skola och då måste jag hitta något snyggt jag kan ha på mig. Men jag hittar inget, hoppas de har fått in något nytt som faller mig i smaken. Har kollar runt på lite olika hemsidor men vet inte riktgit än om jag ska beställa hem något i stället, jag föredrar mycket mer att prova. Man blir så irriterad om man har beställt hem och så är det för stort eller för litet, då måste man skicka tillbaka och sedan beställa om. Näe, jag tror nog jag häldre vill prova kläderna i butiken.

Shing shong ska dra nu, ni får ha det bäste så uppdaterar jag då jag kommer hem men för hoppningsvis en klänning som jag kan ha på balen ? (:

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback