GYMNSIEBESÖK



Jag kan väl dra igång med att berätta att jag har varit på en gymnasieskola hela dagen. Det har varit helt toppen-perfekt, det fanns en helt fantastiskt kille som vi fick flöja med som var så gullig. Han hade allt! Då men jag allt, har vars så social, han pratade på men inte för mycket eller om något som var alldeles för ointressan, utan så som en kille ska göra. Han fråga oss om vi ville att han skulle sitta med oss på lunchen, men vi tackade nej. Jag tyckte att han kunde få en egen lunchrast utan sex tjejer som ändå skulle hänga efter han hela eftermiddagen, visst var det gullgit tänkte? Ja, jag vet :) Nä, men jag tänkte på han .

Shiit vad jag babblar på, men det jag ville säga var att kille som vi gick runt med på eftermiddagen var så grymt gulligt, inte bara i utseende utan personligheterna också så klart! Han har helt enkelt att som en tjej söker hos en kille!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback