JAG UPPDATERAR! :O

  

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade. Suger fett på detta, kanske är det så att blogga in är min grej? Men ska försöka, som jag nu har sagt väldigt många gånger, tror jag...

Det är i alla fall tisdag idag, andra dagen på veckan. Klockan är ganska mycket, börjar skolan lite senare idag, super skönt. Sitter just nu med religionsboken och läser om judendomen, något vi håller på med på so:n. Är ganska intressant, tror att våran lärare har prickat in två filmer inom det här området?!
Ska läsa klart texten som jag har påbörjat och sedan blir det till att göra sig klar för att sedan ta sig till skolan. Ni får ha en super dag alla så k a n s k e   d e t   b l i r   l i t e   m e r   u p p d a t e   s e n a r e   u n d e r   d a g e n . 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback