TJABBA TJENA HALLÅ!



Foto: Jag ( elinvardetjablogg.se ) Fotona får absolut inte kopieras/lånas utan min tillåtelse!

God morgon! Idag är det ingen vanligt dag för jag ska vara med på handbolls DM, haahah! Ja.. .. Det ska bli väldigt kul, oavsätt hur det går för oss så kommer vi få en grym dag med matcher och spel. Men nu först så måste jag äta och jag tänkte faktiskt göra mig en kopp te, har lite ont i halsen. Frågan är nu bara vilken smak, det blir blåbär eller jordgubb? Hahah, tror nog att det blir jordgubb!

Kommer inte att ha tillgång till datorn, med där i mot kommer jag nog att sluta lite tidigare än vanligt så det blir uppdatering då jag kommer hem. Nu hoppas jag ni håller tummarna för oss idag! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback