SKRIV DIN RUBRIK HÄR

Vilken mysig kväll det blev igår, vi såg massa filmer, snackade och hade det allmänt mysigt! Vi såg massa olika filmer, men det var en speciel film som jag har glömmt namnet på nu men det var så sjukt dålig. Den var konstig, fast just den filmen är smak sak, den är konstig fast på ett smart sätt. Synd att jag nu inte kom ihåg vad den hette. En film som ingen av oss kan sluta gilla är Eva och Adam filmen ;'), den är såå myysig. Det blev en sen natt och en tidig morgon, så jag kan väl tro att kvällens somning kommer att ske tidigt.

Igår, tog jag en ren slappar dag hela dagen, jag låg och såg på one tree hill på tv:n och idag hade ja tänkt att tag tag i grof-sysslor! Haha, nä men jag har en del saker att göra. Ska försöka ta tag i lite skolarbete, känns så skönt att få lite gjort så det inte blir att man gör allt sisata dagen innan det ska in eller sitter sista natt innan provet är. Sånt gillar jag inte och progresultatet/ inlämningsresultatet brukar oftast visas om man sitter sista dagen/natten. Så ett tips till er som inte känner lust att plugga, försök! Börja med att bara kolla igenom det. Sedan kan du försöka sitte en halvtimme, timme varje dag någon vecka innan. Jag vet inte, det som känns bäst. Du behöver ju inte sitta tre timmar sista veckan och bli irreterad över att du inte började tidigare. Nu säger jag inte att alla tycker och gör så här, alla gör olika och för vissa passar andra saker bättre än andra. Lär er bara ett sett där ni lär in saker bra :)

N u   k a n s k e   j a g   b o r d e   ö p p n a  b o k e n   o m   a n d r a   v ä r l d s k r i g e t ? !

Kommentarer
ANNA

Både Eva och Adam filmen och serien är så himla mysigt! Jag håller med dig om att det är en bra film :)



2010-04-04 @ 14:21:44




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback