SEN UPPDATE


Foto:
jag ( elinvardetja.blogg.se ) Bilderna får inte kopieras utan min tillåtelse!
Förlåt för att det inte blev någon mer uppdatering igår, vi hade gäster och tyckte det känndes fel att gå därifrån då. Men nu är jag tillbacka! :)

Har precis ätit och gjort mit klar, våran gäster är fortfrande kvar men de håller på att göra sig klara. Vi ska nog snart gå ut på en lite promenad så jag antar att jag måste gå och sätta på mig en tjockare kofta inan. Jag uppdaterar mer senare med ett roligt inlägg som jag tror några av er ser fram emot! Kan ge er en ledtråd: Det kommer komma i en ny kategori
Jag vet inte om ledtråden hjälpte er ett dugg att förstå vad det kan vara, men istället får ni fundera på det och kolla in senare under dagen.

Nu måste jag gå och vara lite social med våra gäster som verkar vara klara nu


Kommentarer
Fanny

Svar : Okej :)



Blogg: http://gustafssoon.blogg.se/
2010-04-09 @ 19:19:46




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback