GOD MORGON

fOTO: Jag ( elinvardetja.blogg.se ) Fotot får absolut inte lånas/ tas utan min tillåtelse!

Nu känner jag en riktigt härlig sommarkännsla, väder är på top precis som jag är! En dag som kommer att bli kanon känns det som. Ska kanske åka ut för att införskappa mig 6 säsongen av one tree hill, haha :). En serie som jag har tipsat om som jag håller fast vid.

Just nu så sprutar det ut massa Garvin DeGraw låtar ut från högtalarna, undra på att alla i familen har varit länge (a) Nä, satt precis på musiken. Nu när jag ändå håller på att pratra om musik, har ni någon härlig sommar spotify lista som ni har lust att skicka till mig eller några härliga artister/ låtnamn? (: Skulle vara super mysigt ju, tänk att sätta sig ute på altanen med massa sommarmusik, åå :D Ska försöka fixa ihop en, som jag kan skicka till er senare idag om ni vill? (:


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback