DÅLIGT MED ...

UPPDATERINGAR! Jag vet, det är grymt mycket med skolan, ska försöka uppdatera bättre. Men ändå klickas det in kometnarer och det är alltid lika roligt att läsa och svara på :). Jag hoppas eran dag har varit bra? Själv har jag haft en jobbigt dag, har vairt vädligt mycker i skolan och sen ( E F T E R   S K O L T I D  ) var jag och några mer från klassen med och kvalade om en plats till ett DM som hålls i morgon. Dock så förlordade vi, men inte hade vi sura miner! Vi var glada och grattade den andra klassen.

Men annars så har min dag varit bra, solen är dock inte lika glad som jag känner mig just nu. Det är ganska molnigt och det är även lite blåsigt. Jag som hade tänkt ta med mig fysik böckerna ut på altanen och läsa lite ... Synd, hoppas på bättre väder till i morgon. Det är även torsdag då och det betyder att det inte är långt kvar till helg och bättre uppdateringar? Haha :)


Kommentarer
EMELIEJR [en personlig fotoblogg]

SV: Okej :) Idag (på kvällen) ska jag träna och se på teve, sj?



Blogg: http://emeliejr.blogg.se/
2010-04-14 @ 16:17:51




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback